• On-line účetnictví Poskytujeme moderní on-line účetní služby pro střední a větší firmy s využitím pokročilých informačních systémů.
  • Bezpečná ePodatelna Zajišťujeme bezpečné elektronické předávání dokumentů prostřednictvím naší ePodatelny, chránící citlivá data klienta.
  • Individualizovaný přístup Každému klientovi nabízíme služby přizpůsobené jeho specifickým potřebám a obchodním cílům.
  • Úspory a efektivita Naše expertní účetní služby pomáhají klientům minimalizovat náklady a zvyšovat efektivitu jejich finančního managementu.
  • Účetnictví

    Tato služba je vhodná pro: nestátní neziskové organizace, firmy či FO, které preferují klasickou formu externího vedení účetnictví tzn. přinesou k nám kompletní účetní doklady v dohodnutých termínech. Veškeré doklady jsou zavedeny do účetního SW, zaúčtovány, zkontrolovány tak, aby byly splněny zákonné povinnosti klienta. Následně jsou předány výsledky hospodaření klientovi (měsíční, kvartální v závislosti dle typu smlouvy). Na konci roku je zpracována účetní závěrka a sestaveno daň. přiznání.

    Zkušený a pravidelně školený tým

    Zkušený a pravidelně školený tým odborných pracovníků pod vedením daňového poradce poskytuje kompletní účetní servis:

    Zpracování účetnictví:
    • Kontrola náležitostí prvotních dokladů
    • Účetní likvidace dokladů
    • Roční uzávěrka
    Kontrola účetnictví
    • Kontrola dokladů, účtování a zůstatků položek účetních výkazů
    • Identifikace problémů a jejich řešení s klientem
    • Kontrola výstupů (rozvahy, výsledovky, saldokont, pohledávek a závazků, záznamní povinnosti k DPH), jejich prezentace a předání vedení společnosti
    Zpracování přiznání DPH, souhrnného hlášení a výkazů pro Intrastat
    Příprava a aktualizace vnitropodnikových směrnic klienta pro vedení účetnictví
    Kontrola účetnictví a účetní agendy zpracovávané klientem
    Rekonstrukce účetnictví
    Reporting podle požadavků klienta
    Vedení daňové evidence klienta
    Statistická hlášení
    Veškeré přihlášky a registrace
    Zpracování daňové evidence (jednoduché účetnictví) včetně roční uzávěrky
    Poradenství (osobně, emailem, telefonicky)
    Zastupování klienta (finanční úřady, banky, leasingové společnosti...)
    Zajištění všech daňových kontrol

     

    Služby v oblasti on-line účetnictví

    Tato služba je vhodná pro střední a větší firmy (PO či FO vedoucí podvojné účetnictví). Účetnictví zpracováváme v podnikových informačních systémech:

    QI – specializovaná řešení pro desítky oborů - více informací zde
    QI mobile – mobilní verze informačního systému QI - více informací zde
    POHODA – ekonomický systém - více informací zde
    mPOHODA – mobilní fakturace a prodej - více informací zde
    HELIOS – informační systém po všechna odvětví - více informací zde

     

    Principy spolupráce

    VARIANTA 1.:  Naše společnost má zakoupené licence IS a klientovi je jeho licence poskytnuta k užití 24 hodin, 7 dnů v týdnu (služba 24/7).
    Veškerá data jsou umístěna na našem serveru a klient se k němu připojuje a používá IS pro svoji běžnou činnost (vystavuje faktury, pokladní doklady, provádí úhrady), čímž má neustále k dispozici primární údaje pro vlastní potřeby.
    Naše společnost aktuálně vložená data zaúčtuje a je odpovědná za jejich zpětnou kontrolu z hlediska správného věcného a formálního navedení do systému klientem.
    Klient má možnost práce se všemi daty — prohlížení a tisk sestav, selekce dat, analýza dat. Koncoví uživatelé klienta mají k dispozici takové údaje z informačního systému, jaká přístupová práva byla se zástupcem klienta dohodnuta.


    VARIANTA 2.:   Licenci IS vlastní klient a společnost ICM, s.r.o. se vzdáleně připojuje na server klienta. Tuto variantu lze realizovat za předpokladu, že klient má již zakoupen svůj vlastní informační systém a projeví zájem o externí vedení účetnictví.

    Zkušený a pravidelně školený tým odborných pracovníků pod vedením daňového poradce poskytuje kompletní účetní servis. Více informací o poskytovaných službách naleznete zde.


    ePodatelna

    Jedná se o platformu  pro účely řízeného vzájemného předávání dokladů mezi ICM, s.r.o. a jejími zákazníky. Předávat lze dokumenty jakéhokoliv typu v elektronické formě. 
     
    Tato forma předávání dokumentů probíhá v zabezpečeném prostředí, které chrání všechna citlivá data klienta. Zcela nahrazuje zasílání dokumentů prostřednictvím emailové pošty nebo v listinné podobě.
     
    Další výhodou je průkaznost vzájemně předaných dokumentů a tímto způsobem vzniklý digitální archiv předaných dokumentů.