Jaké programy využíváme?
Naše společnost vede účetnictví a mzdy v následujících programech: QI, Pohoda, Helios Orange.
Informační systém QI
Od roku 2004 vede naše společnost účetnictví on-line v informačním systému QI společnosti QI GROUP. Jedná se o moderní, vysoce komfortní formu vedení účetnictví, která neklade žádné nestandardní nároky na technickou vybavenost klienta. Toto řešení poskytuje nám i našim klientům nemalou konkurenční výhodu.
Informační systém QI je komplexní elastický informační systém a je určen pro řízení výrobních i obchodních společností, pro firmy z oblasti služeb a distribuce.
Systém QI vyhovuje veškerým nárokům na moderní podnikový software od provázanosti, legislativní správnosti až po bezpečnost dat.
Schopnost přizpůsobení se
Díky své schopnosti přizpůsobit se zákazníkovi je QI využíváno nejen ve velkých a středních společnostech , ale i v malých firmách a u fyzických osob , jenž si pro své podnikání vyberou potřebný počet modulů.
Není mnoho firem, které si mohou dovolit z finančních důvodů pořídit licence k tomuto SW. Prostřednictvím ICM, s.r.o. mohou však využít všeh výhod.
Základní myšlenka QI
Základní myšlenkou celého systému je tedy sdílení dat mezi všemi, kteří tento systém využívají, a tím docílit podstatně větší efektivity v celém týmu, jenž se systémeme pracuje.
Použitá architektura klient-server umožňuje všem připojeným klientům pracovat v daném čase se stejnými daty. Připojení všech klientů ke stejné databázi je realizováno prostřednictvím internetu.
Principy spolupráce QI
Naše společnost má zakoupené licence IS QI a klientovi je jeho licence poskytnuta k užití 24 hodin, 7 dnů v týdnu (služba 24/7). |
Veškerá data jsou umístěna na našem serveru a klient se k němu připojuje a používá IS QI pro svoji běžnou činnost (vystavuje faktury, pokladní doklady, provádí úhrady), čímž má neustále k dispozici primární údaje pro vlastní potřeby. |
Naše společnost aktuálně vložená data zaúčtuje a je zodpovědná za jejich zpětnou kontrolu z hlediska správného věcného a formálního navedení do systému klientem. |
Klient má možnost práce se všemi daty — prohlížení a tisk sestav, selekce dat, analýza dat. Koncoví uživatelé klienta mají k dispozici takové údaje z informačního systému, jaká přístupová práva byla se zástupcem klienta dohodnuta. |
Použitá architektura klient-server umožňuje všem připojeným uživatelům pracovat v daném čase se stejnými daty. |
Klient může mít k dispozici všechny aplikace , které QI nabízí např. CRM, skladové hospodářství, správu smluv, e-shopy apod. |
Přenos dat probíhá přes ověřenou technologii , kterou používají pro svou komunikaci např. banky. |
POHODA
Ekonomický - informační systém POHODA je oblíbený nástroj pro vedení účetnictví a řízení ekonomiky malých, středně velkých a větších firem. Obsahuje velkou nabídku nadstandardních funkcí, které ocení každý, kdo si potrpí na profesionální image firemních dokumentů a podrobný přehled o vlastní ekonomice. Pro zpracování mezd u větších firem je využívána platforma PAMICA.
Základem systému je propracovaný adresář a řada agend na komplexní řízení firmy, např. fakturace, banka, pokladna, majetek atd. Systém umožňuje vést účetnictví i daňovou evidenci, účtování zásob metodou A i B a zpracování mezd pro neomezený počet zaměstnanců.
Vyhoví plátcům i neplátcům DPH, zvládne pobočkové zpracování dat, homebanking i obchodování na internetu.
Helios Orange
Helios Orange je technologicky vyspělý informační a ekonomický systém zefektivňující všechny běžné i vysoce specializované firemní procesy. Poskytuje dokonalý aktuální přehled o situaci na trhu i uvnitř podniku, o automatizaci rutinních operací, zefektivňování provozu, snižování nákladů a zajišťuje též účinnou komunikaci.
Ochrana dat / GDPR
Osobní údaje jsou ve společnosti ICM s.r.o. zpracovávány v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady EU 2016/679.
Účelem směrnice je harmonizovat právní předpisy o ochraně základních práv a svobod fyzických osob v souvislosti s činnostmi zpracování. |
Účinnost od 25. května 2018. |
Vztahuje se na zpracování osobních údajů v souvislosti s činnostmi provozovny správce nebo zpracovatele v Evropské unii, bez ohledu na to, zda zpracování probíhá v EU nebo mimo unii. |
Ochrana fyzických osob v souvislosti se zpracováním jejich osobních údajů je základním právem. |
Práva která GDRP poskytuje subjektu údajů
Právo být informován |
Právo na opravu, doplnění |
Právo výmazu |
Právo omezit zpracování |
Právo přenositelnosti dat |
Právo vnést námitku |
OSOBNÍ ÚDAJ jsou veškeré informace týkající se identifikované nebo identifikovatelné osoby a Zpracováním je jakákoliv operace s osobními údaji.
Správce osobních údajů je fyzická nebo právnická osoba, orgán veřejné moci, popř. jiný subjekt, který určuje účely a prostředky zpracování osobních údajů
Zpracovatelem je fyzická nebo právnická osoba, orgán veřejné moci, popř. jiný subjekt, který zpracována osobní údaje pro správce
Příjemcem je fyzická nebo právnická osoba, orgán veřejné moci, popř. jiný subjekt, který jsou osobní údaje poskytnuty.
Souhlas se zpracováním osobních údajů je jakýkoliv svobodný, konkrétní, informovaný a jednoznačný projev vůle subjektu údajů. Subjekt údajů tím dává svolení ke zpracování svých osobních údajů.
Více informací na: https://www.uoou.cz/gdpr/ds-3938/p1=3938
Znění o ochraně osobních údajů naleznete na tomto odkaze.
Pokud společnost ICM, s.r.o. je zpracovatelem osobních údajů, probíhá předávání podkladů pomocí speciálního šifrovaného softwaru.
Novinky
VESELÉ VELIKONOCE 2023
Přejeme všem našim obchodním a osobním přátelům Veselé Velikonoce Kolektiv ICM, s.r.o.
Více informacíICM, s.r.o. - slaví 30 let na trhu
20. listopadu 2022 společnost ICM, s.r.o. oslavila 30 let na trhu účetnických daňových a auditorských služeb. Během těchto třiceti l...
Více informacíInventarizace
Zákonná povinnost každé účetní jednotky zpracovat k rozvahovému dni inventarizaci
Více informacíe-Neschopenky od 2020
Od ledna 2020 začíná běžet nový systém pro evidování pracovních neschopností
Více informacíZaokrouhlování DPH nově od 10/2019
Způsob zaokrouhlování celkových úplat v návaznosti na DPH
Více informacíZrušení karenční doby od 1.7.2019
Od.1.7.2019 byla zrušena tzv. karenční doba. Tzn., že se vyplácí náhrada již od prvního dne pracovní neschopnosti.
Více informacíNezapomeňte schválit účetní závěrku a uložit do sbírky listin
Společnosti s ručením omezeným a akciové společnosti mají povinnost každoročně schvalovat svoji účetní závěrku. U společností s jedi...
Více informacíZadejte svůj email budeme Vás informovat o novinkách, výhodných akcích a slevách. Registrace je zdarma a lze ji kdykoli zrušit.